25 Eylül 2014 Perşembe

Memnun kalmadıklarım... 😔

Sizlere memnun kalmadığım birkaç ürünü söylemek istiyorum.. Ben denedim ve hepsi bir köşede kaldı.. Belki sizlerde denemek istiyorsunuzdur.. Fikir edinmiş olursunuz...









Saçta yapmış yapmış bir hisbırakıyor ve kesinlikle durulanması çok zor..





Benin cildim karma bir cilt ve bu ürün kesinlikle çok yağlı ve cildimi sivilcelendirdi..






Renk vermiyor ve kapatma özelliği olmayan bir ürün ayrıca uygulamada da sıkıntı var..




Kalıcılık sıfır.. Ayrıca yapmış yapmış bir his bırakıyor ve hemen kırılıyor.. (Türkiye'de olmadığı için boots bulunca Kuveyt'ten büyük bir heyecanla almıştım ama sonuç hüsran )



Çok çok çok kötü kokuyor.. 



Tırnaklara bakım yapıyor ama objeyi temizlemiyor..






1 yorum:

Zeytinli dedi ki...

bendede vardı bir kaç tane aynı üründen iyi oldu bunu okuduğum :)
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler